Thursday, October 10, 2013

Razif Umum Hadiah Untuk Mahasiswa USIM

Gambar daripada Facebook MPP USIM

10 Oktober, NILAI – Mantan YDP MPP, Razif semalam mengumumkan 'hadiah' yang dijanjikan untuk diberikan sebagaimana yang tertera pada manifesto beliau dan Exco-exco MPP sesi 2012/2013.

Beliau berkata, antara 'hadiah' tersebut adalah pengoperasian kafe Pusat Tamhidi dan surau siswi Pusat Tamhidi, perhentian bas Pusat Tamhidi, pembesaran perhentian bas di FPQS dan FEM, penyediaan khemah dan tikar tambahan untuk solat Jumaat di KK1, penyelarasan harga makanan di Kafe KK1 dan peningkatan kawalan keselamatan oleh pihak polis di rumah sewa pelajar.

Selain daripada itu, beliau turut membentangkan beberapa isu berkaitan pelajar yang telah diselesaikan oleh barisan MPP sesi 2012/2013. "Bagi yang nak tahu secara menyeluruh, boleh dapatkan dalam majalah al-Mishkat, majalah khas MPP di web MPP mulai esok.", ujar beliau.

Ucapan Prof. Dato' Dr. Asin Dollah, TNC HEPA kemudiannya mengumumkan perkembangan pembinaan Masjid USIM yang akan bermula tahun depan dengan kos RM29 juta. Selain daripada itu, beliau juga mengumumkan penukaran tender baru Kafe KK1 berikutan kes keracunan yang berlaku baru-baru ini.

 PRK USIM pada kali ini dijangka akan lebih sengit daripada tahun-tahun sebelumnya dengan ura-ura menyatakan bahawa beberapa fakulti sudah menyiapkan jentera masing-masing baik secara rasmi atau 'bawah tanah' - USIMKini

No comments:

Post a Comment