Saturday, August 31, 2013

Kejutan Ambang PRK USIM 2013



31 Ogos, Nilai - Exco Biro Pembangunan Sahsiah dan Kerohanian MPP USIM, Azizi Alias mengumumkan, kemungkinan beliau tidak akan bertanding pada sesi Pilihanraya Kampus USIM kali ini. Makluman itu telah dibuat melalui Facebook beliau.
"Saya agak terkejut dengan makluman tersebut kerana saya menjangkakan, beliau akan bertanding lagi pada sesi kali ini. Azizi akan naik ke Tahun 3 dan terlalu awal untuk beliau membuat keputusan ini. Jika beliau menang, pengalaman beliau sangat berguna untuk MPP akan datang." ujar seorang pelajar Tahun 2 dari Fakulti Sains dan Teknologi.  
Azizi Alias adalah calon Fakulti Sains dan Teknolog bagi kerus fakulti pada PRK USIM sesi lepas. Beliau bersama Nur Wajihah Atiqullah telah memperoleh 730 undi dan 889 undi, mengatasi seorang lagi calon bagi kerusi fakulti, Syed Hafizin Jamil yang beroleh 489 undi.
Menurut seorang pelajar FSU Tahun 1, "Azizi patut bertanding untuk sesi kali ini. Saya yakin beliau mampu memimpin dengan baik. Saya harap beliau boleh buat pertimbangan semula."

No comments:

Post a Comment